عمده نیم بوت

عمده نیم بوت

عمده نیم بوت

ما با توجه به سابقه چند سال پخش و تولید و عمده فروشی نیم بوت و بوت و کفش های زنانه مفتخریم که امسال با طرح های متنوع و مدلهای متفاوت به بازار وارد شویم . شما کاسبین و مغازه داران محترم میتوانید بهترین قیمت ها را از ما بخواهید.

خرید نیم بوت قیمت مناسب

با توجه به استفاده از مواد با خرید دلار قدیم بیشتر قیمت های ما نسبت به بیشتر تولیدی ها مناسبتر میباشد و شما عزیزان میتوانید از کانال ما بازدید کنید و بیشتر محصولات ما را نگاه کنید و برای خرید عمده اقدام کنید.

عمده نیم بوت

پخش نیم بوت پائیزی

با توجه به شروع فصل سرما و توجه بیشتر بازار به کفش های نیم بوت و بوت تولیدی ما نیم بوت های خاصی را برای شما اماده کرده است که هم از نظر کیفیت هم از نظر قیمت قابل رقابت در بازار میباشد .شما میتوانید با خرید عمده این نیم بوت ها در رنگهای ابر و بادی رنگ سبز و رنگ مشکی و کرم فروش و سود خوبی را داشته باشید.

فروش  عمده نیم بوت

برای خرید عمده نیم بوت های پائیزی ابتدا در کانال ما عضو شوید و از سایر کارهای ما بازدید بفرمائید سایز نیم بوت ها از 37 ا 40 میباشد.

کلمات کلیدی 

عمده نیم بوت,خرید عمده نیم بوت ارزان,نیم بوت ارزان,کیف و کفش ارزان,کفش پائیزی ارزان,فروش جینی نیم بوت,عمده فروشی نیم بوت,خرید عمده کفش پائیزی

 

برای خرید تماس بگیرید

09124655079

 برای خرید عمده و ارزان کیف و کفش و کتونی 

                     به کانال ما ملحق شوید 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *